Novi Sad
26.11.2012.
09:58 > 10:10
Taksi u Novom Sadu od danas je skuplji.
  • 30.11.2012 09:58
    gradjanka
    Sve pohvale za neše taxi službe, dugo su opstajali uz cene kojima se ni osnovni troškovi nisu mogli pokriti. Kakva je to hajka na ljude koji rade pod nemogućim uslovima sa previsokom rentama, bez i jednog slobodnog dana? Slobodno prijavite one koji kvare ugled firmi za koje rade, biće sankcionisani.
    Nema potrebe uporedjivati se sa Beogradom, tamo kada im pridjete da Vas prevezu "za ćošak", okrenu glavu i neće da razgovaraju... Razgovarala sam sa mnogima u toku vožnje, većina ih je obrazovanija od Vas koji ih upućujete da kopaju kanale...
    Kažite mi gde toliko posla ima u ovoj zemlji kada ste puni predloga za nezadovoljne taksiste.
    Zašto Vi ne radite tako dobro plaćene poslove pa se vozite do mile volje parama koje ste tako
    lako zaradili. Pustite ljude da se bore za sebe, samo oni znaju svoje muke za koje Vi nemate sluha.Vozite se svojim autima i gradskim prevozom ako Vam nove cene ne odgovaraju i pustite ih da propadnu ako mislite da će tako biti. Čemu takva vredjanja i poniževanja ljudi koji su već dovoljno poniženi u nemogućnosti da se bilo gde drugde zaposle?
  • 29.11.2012 01:01
    taxsista
    Vidim ovde mnogi mesaju slobodno trziste i anarhiju!
  • S.

    28.11.2012 09:11
    @Blicko, ma ok, super je sve to, taksisti su sjajni, svetici, leptirici i ostale tufnice, i niko se ne buni da povecaju cene. Samo napred.
    Dakle: vece cene - nije problem.
    Problem su dve stvari:
    1. Suzbijanje slobodnog trzista, nametanjem preko drzave cene drugima.
    2. Dozvoljavanjem da ko stigne blokira ulice i dobije sta trazi umesto da bude uhapsen zbog ometanja javnog reda i mira.

    To su dva problema mnogo veca od taksista i njihovih cena.
  • Nesha

    27.11.2012 22:45
    Hm ...
    Troškovi su značajno povećani i dizanje cene je bilo neminovno, ali nije trebalo da bude ovoliko.
  • iksic

    27.11.2012 21:21
    Taxi- sta sa diplomom...
    Nekome je jeftino, nekome skupo...ali s' obzirom na stepen obrazovanja nasih taxista, i duplo ovoliko bi bilo malo- em ne rade ono za sta su se skolovali, em rade nenormalnu satnicu (samim tim nisu pogodni ni za voznju i sigurnost stranaka u toku te voznje!!!!), em za smesne pare, tj. za toliko da i nezaposleni, bez prihoda mogu sebi da priuste taxi...pa gde to ima???!!!!
  • Taxista

    27.11.2012 17:10
    Iste cene
    E sad smo dosli do toga da treba da ispliva kvalitet.Sad sva taxi udruzenja imaju istu cenu.I Maxi Novosadjani i SOS i MBR i VIP i Novus i Red i Pan.E sad stranke treba da biraju po kvalitetu voznog parka i vozaca jer kod svih je u potpunosti ista cena!
  • GSP

    27.11.2012 13:55
    O bahatosti taksista govore i njihovi komentari, na ovu vest a pogotovo uvredljivi odgovori na komentare njihovih "musterija". Ne smatram da treba ogranicavati minimalnu cenu. PS Problem "divljih" taksista treba da resi inspekcija.
  • 27.11.2012 09:22
    Preskupo
    Evo proste racunice predje 5km po gradu po danu i naplati po racunici 5*52+70 neka je 320din uzmimo da vozi na gas i da trosi 10l to mu dodje 0.5l gasa priblizno 45din znaci da je zaradio 275din ok od toga treba da poplaca sta ima ali mislim da je to skupo tj nije skupo ali ako se pogleda na druge kojima plata stoji ista vec nekoliko godina onda je to preskupo. I sa starom cenom su mogli da zarade i preko 50000 mesecno ko hoce da radi a o toj sumi velika vecina moze samo da sanja...
  • Blicko

    27.11.2012 08:39
    Dokle više
    Pa ljudi kada ćete shvatiti da je taksi LUKSUZ. U svakom normalnom gradu cena taksi usluge je minimum tri puta veća od gradskog prevoza, samo je kod nas maaaalo skuplje. Ako počnem da poredim sa evropskim gradovima vi ćete odmah poleti da kukate kako mi nemamo evropske plate. Pa nemamo evropske plate ni kada kupujemo ulje a ono košta isto koliko u evropi, pa ne vidim da se bunite. U normalnim državama samo se buržuji voze taksijem, a kod nas svi. Taksi je luksuz i tačka, a vi možete da se bunite koliko hoćete. Ko nema kuka za jeftinim prevozom, ko ima platiće. Samo se nadam da su dobro izračunali i da im zarada ne bude manja od one koju su imali do sada. Lepo smo se družili taksisti, ali ja neću imati para da se vozim kao pre sa vama (osim u hitnim slučajevima).
  • Buha

    27.11.2012 08:33
    Dragi sugrađani, znam da će ovaj komentar da izazove bujicu minusa, ali moram da reagujem. Definitivno podržavam taksiste jer ih zeza ko kako hoće. Moram biti iskren (prvenstveno prema sebi pa onda prema vama), često se vozim taksijem upravo zbog toga što je malo skuplji od gradskog prevoza (a pokaznu ne kupujem jer mi je posao blizu stana). Do posla imam 20 minuta peške, ali kada pada kiša, prvo što mi padne na pamet je da zovem taksi. Znam da je to bezobrazo, ali meni je tako lakše a i nije neka velika razlika u ceni. Za bus, za tu istu relaciju, dam 50 a za taksi 100 din i još se ne gužvam sa kojekakvima. Moram da napomenem da nikada nisam imao neprijatnost u taksiju. Verujem da su prema nama onakvi kakvi smo prema njima, osim ako je baš neko ustao na levu nogu (ali neka prvi baci kamen onaj kome se to nikada nije dogodilo). Međutim, sada ću da razmislim da li ću ih zvati za tako kratku relaciju, ali ću opet pre platiti taksisti nego skrnavom GSP-u.
  • 27.11.2012 08:33
    S.
    Hah, opet se razvila silna dikusija oko ovoga a stvar je vrlo jednostavna:
    Ne isplati se po niskoj ceni? Podigni cenu; ostavi druge na miru da se njima ne isplati, ne trazi da je svi podizu.

    To je cela sustina stvari.
  • novosadjanin

    27.11.2012 07:38
    kontrla
    Naravno da treba da poskupe i vise ako treba, a sada naravno treba svi taksisti koji nemaju KOMPLETNE PAPIRE i koji nisu placali porez da budu strogo kontrlisani od strane saobracajne inspekcije i komunalne policije pa da se sredi ko ce da zaradjuje da mora i da postuje zakon.
  • 27.11.2012 07:32
    Bojkot
    Ja ću izbegavati da se vozim. Cena vožnje je veća za moju relaciju za oko 100 dinara (Spens-Fabus). Noćna tarifa će podići cenu za 200 dinara. Ćao-Zdravo!
  • s

    27.11.2012 07:24
    s
    Pa ima ih more u gradu, nek formiraju cenu kako hoće pa nek se vozi ko može, ima i drugih vrsta prevoza .Novi Sad ako se realno govori skoro da možeš prepešačiš.Isreno meni je taxi odavno skup leti šetnja i bas a zimi šetnja i bus .Eto tako je mislim većini nas .A taxisti neka ih nek voze koliko ggggoooooood žele nek naplate ,pa ko može i voli nek izvoli.Mogla bi da razume da grad diktira cene a da je njoh taxi, eto nek osniju "gradski taxi" pa nek voze po svojim cifrma.
  • 27.11.2012 00:57
    stranka
    A 'oce l' sadE i one tete-roboti-izvolite da budu placene sto rade nocu i praznicima? Da budu prijavljene i imaju pravo na trudnicko i ostala bolovanja?
  • TAMARA

    27.11.2012 00:50
    podrska taxi
    ja se svaki dan vozim taxijem i nije tolika razlika sa toliko polemise sve je poskupelo i treba malo i oni ljudi da zarade a gospodin Milorad je u pravu svaka cast tim devojkama po deset sati verglaju bez prestanka a nema nigde sa se one zale na platu i praznike i sto nisu sa porodicama nocu ZATO DOSTA KUKNJEVE VOZICE SE I DALJE ONAJ KO MORA A TAXISTI BUDITE MALO REALNI I BAR ZA TU CENU LJUBAZNI SVAKA CAST CRVENOM. MB-U, PANU OSTALI RADITE NA KULTURI MALO I HIGIJENI!
  • milorad

    27.11.2012 00:38
    podržavam ali....
    podržavam taxiste stvarno je mala cena 100 din vozaju se od coska do coska,taxi je luxuz ne mora niko da se vozi neka seta ili neka ide busom onaj kome je skupo i onaj ko se napije pa nece da rizikuje svoj auto svasta taxisi trpe a da li se neko zapitao za devojke koje tamo rade za koliko one rade i koliku bizernu platu imaju a trpe i taxiste i vredjanja od klijenata kada taxixti kukate sto i one nemaju bar jedan deo vase dnevnice, pomozite svima i nama sto se vozimo izadjite u suret i ljudima koji imaju platu a cute i zadovolni su tim sto dobiju
  • neo

    27.11.2012 00:01
    samo vi
    Pa ko je i do sad branio da se dignu cene. Slobodno se bre amortizujte, nakupujte se guma, hleba i jogurta. Zakon uopste (koliko ja znam) ne ogranicava koliko cete da deljete u tarifama. Cela ova fama je da grad zabrani jeftiniju voznju. Pa toga se vi najvise i plasite. Dignite bre na 1000 dinara start, uopste mi ne smeta. Ali ne branite da se vozi i jeftinije od "zakonskog" minimuma. Treba dozvoliti da svako formira svoje cene, pa da vidimo koliko ce vas ostati bez posla. U tom slucaju, na ovoliku vasu brojnost, cena bi pala i nize nego do sada sto je bila. (naravno kada lopovska udruzenja ne bi surovala tajno o generalnom dizanju cena). E zato se ovde zivi lose, svako bi da odelje gradjane, a grad to upravo legalizuje sa apsurdnim propisanim ""najnizim"" cenama. Samo pricate, ako vam je skupo ne vozite se. E pa ukinuo bih ja vama zagarantovanu cenu, pa ako je previse jeftino- Ne vozite
    A price o kulturi putnika i samih vozaca je rasprava za sebe. Tim pricama se skrece paznja sa glavnog problema, vezanja ruku konkurenciji. Pustite vi slobodne cene da se formiraju, pa ko hoce skuplje, dizi brate, ko hoce jeftinije-imace posla. To je jedino normalno.
  • tiki

    26.11.2012 23:29
    Mislim da niko nije napisao poentu, a to je da Novi Sad nije ni Beograd, ni Rim, ni Luksemburg, ovde mnogo ljudi radi za minimalac od 20.000,i muce se radeci za privatnike. Ako vec govorite da je taksi luksuz, onda i ocekujte da se njime voze ljudi koji imaju novac, a posto takvi imaju svoj automobil-racunica je vrlo jasna...
  • 26.11.2012 22:47
    ns
    pa zato ce i imati manje posla, to su trazili!
  • Esesovac NS

    26.11.2012 21:55
    @Gorana
    GORANA,sram tebe bilo!!!
    Sta mislis da mi kao taxisti necemo da vozimo dobra vozila?Da necemo da radimo?
    Pa mi prvi trazimo od grada da skloni nelegalne taxiste koji sa krsevima obaraju cenu prevoza nama sa vozilima od preko 10000evra!!!Dozvolili su da ima linijski taxi iz NS u svim pravcima,udruzenja su puna vozaca i vozila bez ijednog gradskog papira.
    Mi prvi trazimo sredjivanje taxi prevoza u NS!!!
    A sto se vremena tice,Vi nama ne stopujete vreme?
    Koliko sam puta cuo:
    -Rekla je da cete doci za 3minuta,a proslo je 5!
    SRAM VAS BILO GORANA!!!
    Zakon jasno kaze da vozac u javnom prevozu putnika ne sme da vozi vise od 8sati dnevno,a taxisti u NS zbog niskih cena i nelojalne konkurencije prinudjeni su da voze po 15-16sati dnevno.Nije problem voziti jedan dan toliko,ali kad vozis svaki dan onda si ti tempirana bomba na putu.
    Svi nas pljujete kako pravimo udese,budite vi skoncentrisani za volanom svaki dan toliko vremena!
    90% nasih porodica nema zdravstveno,sta kad se razbolimo?Sta ako se povredimo u tim udesima?
    Ko ce tad da brine o nama?Ko ce da nam plati lecenje?
    Vi Gorana i Vas suprug,da li realno naplcujete svoje usluge?Imate li zdravstveno i socijalno?Imaju li Vasa deca zdravstveno osiguranje?
    Za nas je to zdravstveno osiguranje sitnica koja bi nas radovala dok je za Vas sitnica verovatno letovanje u Egiptu!
    SRAM VAS BILO GORANA!!!
  • Svetski putnik

    26.11.2012 21:39
    The Best...
    Najbolji su mi ovi komentari likova za koje se vidi da nisu mrdnuli dalje od NS!!!Samo u Americi,Australiji i Engleskoj su podeljene kabine za vozaca i putnike i to ne zbog smrada vozaca nego zbog divljaka musterija!:-)))
    U Parizu se za 6evra vozis 500m,a za 12evra 10km pa ti izvoli ako ti nije puno.Start je 5.5evra a km gradske voznje 0.50evra
    Realno,taxi u NS je PREJEFTIN!!!!!Trazimo od njih neki kvalitet vozila,kao da oni ne bi hteli da kao u Nemackoj svi voze Mercedesova vozila.E ljudi moji,mali servis za Mercedesa je 120evra,a jedna guma ( Michelin 225/55/16) je 18000.
    Znaci cetri gume 64000.Ako ima zaradu od 20-30dinara po voznji,koliko njemu voznji treba za cetiri gume.
    Koliko sam ja skontao iz price sa njima ,i oni bi hteli da se napravi red u taksiju i da to jako puno zavisi od gradske vlasti i inspekcije.
    Svi bi smo mi hteli luksuz,a da ne platimo.Ne ide... Vi u Nemackoj mozete da kupite 1.5L vode u mrketu za 0.42evra i kad vratite pvc flasu dobijete 0.18evra nazad,a u kaficu vodu od 0.25l platite 3.5evra.Zasto?
    Morate platiti uslugu i luksuz sto vodu pijete u kaficu.I ovde je voda u kaficu luksuz.Ja koliko znam nema je ispod 100dinara.Zasto se onda ne pobuniti zbog cene vode u kaficu?
    Zar nije realno da na 1l goriva taksista koji je ulozio u svoj biznis 5-7-10.000evra naplati 4litre?To je po meni neka realna cena za jednu takvu uslugu.Jednostavno treba da se dovede taxi u red i da se taxijem vozi onaj ko ima da plati,a ne svako.Koliko mi se samo puta desilo da dodje taksi sa otvorena sva cetiri prozora,kaze covek ne moze da izluftira od prethodnih stranki!A zasto?Nemaju za vodu da se okupaju,a hoce da se voze taxijem!!!Gde je tu logika???
    Ko ima nek se vozi,ko nema ima druge javne prevoze.
  • ja

    26.11.2012 21:31
    @zena jednog taksiste
    Fakultetski obrazovana...a nepismena. Neophodno je da se produhovis, smiris zivce...i najneophodnije ce postati dovoljno
  • Esesovac NS

    26.11.2012 21:18
    @Alex
    Sta bi ti da se vozis sa Telepa do Centra za 200dinara,a litra goriva je 160???
    Uzmi flasu,naspi litar goriva u nju i sedi na nju pa se vozi!!!
    Niko Vas ne vuce za usi da se vozite taxijem!
    Kupite sebi auta,sipajte u njih gorivo,registrujte,kupujte gume,servisirajte,placajte parkinge i vozite se do mile volje!!!
    Ili ako nemate za auto,vi lepo polako na GSP.Svaka roba ima svog kupca.
    Isto tako neko kupuje trenerku u kineskoj radnji,a neko u Nike-u.Sta sad,ako nemas para za Nike kupi kod kineza.
    Koliko para toliko muzike!
  • jedan od taksista

    26.11.2012 21:10
    moj ugao
    Ja se slazem sa obe strane donekle. Tacno je da ima i netacnih i bahatih ljudi medju taksistima, kao i medju korisnicima taksi usluga. Ali smatram da je cena bila neprimereno niska do danas, i da je opstanak ovog servisa dosao u pitanje. Raduje me da je i posle poskupljenja cena ostala medju najnizim u Srbiji, jer kada bi sve u ovoj drzavi islo sa minimumom zarade svima bi nam bilo lakse. I naravno kao potpuno legalan taksista mislim da bi trebao da se izvrsi pritisak na nadlezne da urade svoj posao do kraja i uvedu red u taksi prevoz, PA DA VISE NEMA ILEGALACA zbog cijih tarifa i neplacanja poreza su svi na gubitku.
  • Esesovac NS

    26.11.2012 21:09
    ko voli nek izvoli...
    Bogami,vozili se ljudi danas sasvim normalno i svi kazu da im nije skupo i da je bio i red da poskupi taxi.
    Anonymus kaze da smo trebali uciti skolu pa da ne budemo taxisti,eto...ja se prevario pa zavrsio ekonomski fakultet...
    Ponuda i traznja kreiraju cenu (Marshalov krst),tako ce biti i sa novom cenom.To sto ste u NS navikli da se vozite taxijem dzabe,a kad odete u Beograd (vecina vas koji tako komentarisete nije dalje ni mrdnula) onda znate da se vozite po smrdljivom gradskom prevozu jer nemate da platite.Budite svesni,svaki luksuz se placa,ako nemas para ti polako peske kuci.Surova stvarnost,sta drugo da Vam kazem.
    2001.godine,dok sam studirao,iz centra do Detelinare nas je taxi kosta 4 piva u Pipingu.Koliko kosta sad 4 piva u Djardinu,Muzeju ili Kristalu???
    Ko ima nek se vozi,ko nema...Zao mi je...
  • alex

    26.11.2012 20:34
    taxi jeftin????
    zaista ne razumem poređenje cene karte u busu i taxiju. da li to znači da ću od sada moći da izvadim mesečnu kartu za taxi? 200 dindži od telepa do centra (cirka 4 kilometra, ili ti 10-tak minuta), pa malo li je? šta hoćete taxisti, da obrnete turu pića za jednu vožnju od 10 minuta? i još jedna stvar, kada budete imali standardizovana vozila kao u inostranstvu (sa sve odvojenim kabinama za putnike) i kada budete plaćali održavanje istih (pranje, servise, registracije) kao taxisti u metropolama, onda možete da se poredite sa njima. o stojadinima, jugo skalama i ostalim leševima, usmrđenim kabinama od duvana i maltretiranju mušterija narodnjačkim radio stanicama neću ni da komentarišem ... da ima stoke među mušterijama, ima, nažalost mnogo više nego među taxistima.
  • miga

    26.11.2012 20:13
    taxi ko svet
    Slažem se ali samo ako udjem u taxi koji je namenjen za prevoz putnika a ne kao smrdljiva limena kanta u kojoj sedi neotesani vozač dok sluša ordinarne pesme i usput telefonira !!!
  • Gorana

    26.11.2012 19:59
    za sve taksiste čija je glavna parola: lezi lebu d
    Kada budete vozili ispravna vozila podižite cene. Jedva čekam da vidim da li će u 90% vaših šklopocija ljudi hteti da sednu da ih pošteno vozite za 250-500 dinara. Sila Boga ne moli. Za mesec dana ćete uvoditi sniženja. A to da puno radite nemojte molim Vas. Svi bi da malo rade, da im se auto malo amortizuje, da ne troše puno gorivo, da ne rade vikednima, praznicima, da im mušterije imaju sitno i mirišu na ruže. Suprug i ja radimo svaki dan minimun 10-12 sati jako odgovoran posao, gde nam klijenti štopuju vreme, ne smemo kasniti ni sekundu jer postoje penali, gde sve mora biti perfektno, a nikad ne kukamo. Pošto radimo u kontra smenama nekada se ne vidimo po 3 dana. Ja na posao, a on kući i obrnuto i jako smo sretni, zato što posla ima i uživamo u malim stvarima. Sram vas bilo.
  • Nije Binto

    26.11.2012 18:57
    Skupo vam je ?
    Ako nemate para za taxi idite peske. Ako vam je tesko da idete peske onda nemojte nigde ni da idete, budite internet trolov.
  • Novosadista

    26.11.2012 18:48
    Aj neka im bude
    Nemam nista protiv da cena bude malo jaca i cast izuzetcima ovo nije lak posao ali toliko ima bahatih, bezobraznih, vozacki neobrazovanih ljudi da nema dalje... Vecina po naglasku sislo sa planine, selo u kola +100 konja i trkaju se od semafora do semafora, nigde zmigavca, trube da se pomeris, a ti nemas gde da stanes iako je ispred tebe zebra... a ne ne on bi i preko tebe i zebre i ono dvoje kola sto cekaju nasred raskrsnice da prodju.. O divljim stajalistima koje ste vec pomenuli nemam komentar, nemaju ni gram srama da stanu gde hoce. Svaki parking pun, a kad zoves da dodju nema ih nigde.. Najvise sudara koje sam video u zivotu su izazvali bas taxisti... 1.9 promila je imao jedan u krvi od proslog vikenda sto je bila vanredna kontrola u centru grada... i tako... bolje da ne pisem vise, neka im vise para al neka postuju i druge u saobracaju, nisu putevi samo pravljeni za njih...
  • dušan

    26.11.2012 17:33
    taksista
    čitajući sve negativne komentare ne mogu da verujem da se građani, korisnici naših usluga nisu ni jednom zapitali da li je normalno i da li su i oni sami bezbedni u saobraćaju pošto su taksisti primorani zbog neadekvatne cene da provode po 16 za volanom da bi sve troškove mogli pokriti i nakon izvesnog vremena promentiti auto, da bi ti isti korisnici usluga imali udobniju vožnju. Da li ste se zapitali da, godinama vozeći po niskim cenama postajemo tempirane bombe na drumu? Grad je, kao što država propisuje minimalnu cenu rada, propisao minimalnu cenu (koja još uvek nije ekonomska) ispod koje auto taxi delatnost ne sme da pruža usluge.
    Ima nas previše. To ste u pravu. Ali je i to jedan od sledećih problema koji će se rešavati.
    Radim noću već tri godine i knjigu bih mogao da napišem o tome šta sam već sve čuo i video u mom vozilu. Možda bih to trebao i da uradim, pa da vidite da nema samo među taksistima loših ljudi, nekulturnih, bahatih i bezobraznih. O tome kakvi putnici znaju biti ne bih sada, ali verujte da je sramotno i poražavajuće videti kakva je današnja omladina.

    Sve u svemu, cena je morala otići gore, i treba da ide još. Postoje i drugi vidovi prevoza i niko ne insistira da se svi voze sa taksijem. Problem je u tome što su se svi navikli da se voze...

    I da zamolim korisnike taksi usluga, pogotovo sada posle poskupljenja, da imaju uvek na pameti da sa novcem kojim će platiti vožnju plaćaju izvršenu taksi uslugu, odnosno, sa tim novcem nisu kupili ni mene ni moj auto.

    Hvala na razumevanju onima koji razumeju, a onima koji ne predlažem da kupe auto za 10000 evra, polože ispit (kako reče jedan lik u komentaru) i izađu na taksi i osete svu sreću i bogatsvo ovog sveta...
  • Taxista

    26.11.2012 16:28
    FOR G and ostala boranija!
    Gospodine, ne bore se taksisti da dobiju veću platu, već se bore da ih država zaštiti od interesnih grupa (koje i ovde komentarišu pod pseudonimima građana) koje ne žive od taksi prevoza a hoće da se pitaju za sve. Konkretno mislim na vlasnike preduzeća(ili kako vi kažete udruženja) koji nemaju trškove održavanja vozila, goriva, registracije i tsl. ,a diktirali su cene i dampingovali ih godinama, kako bi njihovi radio centri imali što više poziva...
    Uostalom, izmena Zakona o prevozu u drumskom saobraćaju i implementacija odredbi koje obavezuju svaki grad i opštinu u Srbiji da propišu najnižu ekonomsku cenu potekla je iz kancelarije EU u Beogradu, i to je jedan od uslova pridruživanja. Vi ste iz Srbije pa ne znate da u EU postoje anti-danmping propisi kojima se kažnjava obavljanje određenih delatnosti po nerentabilnim cenama. Jer se na taj način ne uništava samo onaj koji obavlja delatnost po nerentabilnim cenam, već i onaj koji hoće da radi normalno i pokrije sve svoje troškove i ostvari dohodak na tržištu.
    U svakoj razvijenoj zemlji cena usluge u auto-taksi prevozu propisuje se sktom Grada, naravno ovde ne mislim na Makao.
  • G

    26.11.2012 15:56
    @Taksista - oprostite, ali zar vi niste sami svoj poslodavac? Borite se da dobijete veću platu od samog sebe?
  • Strucnjak

    26.11.2012 15:50
    Jeftin taxi???
    Da taxi moze da bude jeftin, bio bi jeftin u Luxemburgu, Minhenu, Rimu, Klagenfurtu... Ili smo mi mozda pronasli nacin da taxi moze da bude jeftin pa da improdamo foru i izvezemo pamet?

  • Taksista

    26.11.2012 15:35
    Dosta.
    Ovakva polemika je suvisna. Videcemo kakvi ce komentari ovde biti ako taksisti dobiju sud protiv Grada u vezi cena.

    Ne treba gradjani da se bore da taksi bude jeftin, vec da se bore da im poslodavci podignu plate.
  • 26.11.2012 15:12
    @Realno
    A da li Vi znate dda za sva NOCNA dezurstva i PRAZNICNA dezurstva, te prekovremeni radni sati se PLACAJU

    zasto bi taksista bio izuzetak, jest da je lekar,farmaceut studirao,
    a da li znate da ima i taksista koji imaju visoko obrazovanje
    i nisu nesposbni i neznalice,nego je drzava ta koja sve sto vredi unistava
    a instant diplomase prihvata rasirenih ruku
  • grbavica

    26.11.2012 15:09
    xexe
    Taksi luksuz? Xexe slobodna procena pojedinca. Pa fora i jeste u tome da se pojam taksija veze za luksuz. Hocete preko musterija svi da zaradite maksimalno, a ima vas 500% vise nego sto treba. Kad vas ima puno, cene treba da budu male, a kad vas bude radilo 300 u gradu, onda izvoljevajte sa cenama, uvek ce neko imati da plati. Neodrzivo je da svaki dan gomila naroda prelazi u taksiste, i svi hoce da im budu puni dzepovi. A kad nema voznji dovoljno, e daj da bude start 500 din. Ovo sto grad radi je socijalna pomoc prema taksistima. Da ne postoji najniza cena, 4-5 najvecih firmi bi vozile 40% jeftinije, ostatak bi otisao kuci. Ljudi bi se vozili jeftinije, svi bi se utrkivali ko je jeftiniji, sto i jeste poenta trzista. Ovako sve je naklonjeno zaradi samostalnih taksista, koji ne mogu da pariraju jacim udruzenjima. I stalno ta prica, amortizacija, tehnicki. Ma koga to uopste briga bre. Hocu da sam biram prema ceni kod koga cu da se vozim, a ne ovako da se zabranjuje jeftinija voznja. Zamislite kada mega-marketi ne bi smeli da prodaju jeftinije robu od sitnih prodavnica? Pa cemu onda smisao svega?
    PRAVDA ZA OBICAN NAROD !
  • 26.11.2012 15:04
    objašnjenje za glupe
    da taxi je jeftiniji od gsp-a jer je cena taxija od cenntra do ž.stanice 140din za četiri osobe, a autobusa 200 din za te iste 4 osobe
  • MarkoNS

    26.11.2012 14:56
    Taksi
    O cemu mi ovde pricamo ? Pa opste je poznato da se taksi vozila iznajmljuju za dnevni iznos od 1000-1500 dinara, kakvi servisi, kakva odrzavanja.

    Lepo vi taksisti uredite vasa drustva, koliko vas ima po 2-3 auta sa tablama i iznajmljuje drugim taksistima ? MNOGO !

    Trziste je takvo kakvo je, ljudi ce se voziti ako im bude odgovarala bre svega CENA, ako se smannji broj voznji smanjice se i cena isto tako kako se i povecala.
  • G

    26.11.2012 14:32
    @Zena Jednog Taksiste - na stranu da je teško, mnogima je gospođo teško, i pekarima je teško pa nisu podigli cenu hleba na 200 dinara, no ja bih da primenim vašu logiku na vama: ako nemate za hleb i mleko, prekinite da plaćate internet koji vam evidentno služi da lupetate po diskusijama, i imaćete 10 dana i jedno i drugo. Zamisli molim te korisnicima usluga nije drago ako iste poskupljuju - nečuveno.
    @Korisnik taxi usluga - draga sugrađanko, recite mi gde ste se pronašli u ovom opisu gospođe jednog taksiste - "budalama, manijacima, narkomanima, dok mu pijani povracaju po kolima, ulaze mu Romi, smrdljivi nasi sugradjani". Nejasno je zašto dotični prihvataju da voze goreopisane.
  • Š. I Š TEAM

    26.11.2012 14:26
    ...svašta i ništa...
    Poskupeo taxi,super...ako imaju koga da voze neka poskupljuje. To koliki su troškovi privatnika(svako u svojoj branši)znaju oni najbolje. Sa svima se donekle slažem,mada konačnu reč o poskupljenju će dati gradjani i time pokazati da li mogu da koriste usluge taxi prevoza ili ne. Što se bespotrebno sporite kad će biti ono što mora. Ako je po pravnom mišljenju,cene bi trebalo da formira slobodno tržište,i ako se nekom (ne/isplati)da vozi i džabe pa to je njegov problem,zar ne? što ste se toliko uplašili i tako srčano i brižno opravdavate poskupljenje? To nije bitno ako narod nema da plati...šta vredi što izvodite razne računice kad narod nema para. Da je sreće pa da ima,(i onda bi neko hteo za džabe da se vozi)vaše poskupljenje bi prošlo malte ne neprimećeno,ali narod je sve više na ivici velikog siromaštva pa zato nema da plati ni osnovnije stvari nego što je taxi.Na kraju nemojte samo da kukate kad posla ne bude bilo,pa spuštaj cene i daj šta daš,jer se onda setite svih ovih vaših računica ispod kojih vam se ne isplati da radite.
  • Bencun

    26.11.2012 14:01
    Taksisti
    Taksisti mi se pomalo penju na ganglije. Ako je tako loše što ne nađu neki drugi posao. Taksista sve više. Zašto?
  • realno

    26.11.2012 13:57
    ?
    Koje nebuloze od komentara taksista. Pa jel vas neko tera da radite to? Idi kopaj kanal ako ti je rentabilnije. Joj skupo mi ovo, joj odrzavanje, joj zena zove kupi hleb???
    Ovo nema veze sa zdravim razumom, propisana najniza cena. Cene treba da budu slobodne, pa ako se dodje do 200 dinara po kilometru, neka bude. Ako neko hoce da vozi za 20 dinara po kilometru, neka vozi. Ako neko hoce da vozi za dzabe, i da vam plati sto vas vozi, i to treba dozvoliti. Pa nek konkurencija podize-spusta cene. Jer nije narod tu zbog vas nego vi zbog nas. Ako ti se ne isplati, ti idi kuci.
    I jos ono u vezi praznika, smejurija, hoces da vozis drzavnim praznikom? Sto da ti platim skuplje? Ako ti se praznuje, sedi kuci i praznuj. Ovo je strasno u kakvoj zemlji zivimo. Ovde samo ludom sve izgleda normalno.
  • sima strahota

    26.11.2012 13:47
    ..momentalno da prestanete sa kuknjavom, u odnosu na bgdrd koriscenje taxi usluge u novom sadu je i dalje duplo jeftinije, vozila su kudikamo novija, taksisti kulturniji a taksija ima na svakom koraku..
    ..ili u ciframa, start je mislim 141, kilometar nesto oko 80, prosecna voznja izadje oko 500rsd..
    ..btw, za vreme voznje morate da izigravate privatnog psihoterapeuta posto ne mozete da verujete sa koliko problema ti ljudi imaju da vam ispricaju, desi se da platite i tudju voznju posto se u toku vase voznje primi neko od prijatelja koji eto slucajno idu gde i vi, uglavnom vozila smrde na zapustene pepeljare i kombinacije znoja i hrane..
  • 26.11.2012 13:46
    Ники
    Бојкот таксиста па нека онда возе само своју родбину док се не упристоје они и њихова возила као и док се не уведе стандард и норме понашања и да аутомобили буду пристојни а не као кокошињци.БОЈКОТТТТТ
  • i ja

    26.11.2012 13:40
    dajem
    podrsku taxistima !!!!
  • Goran

    26.11.2012 13:28
    Ni meni se ne svidja sto ce taksi poskupeti, ali sta sad. Pa stvarno je jeftin do sada bio ako realno pogledate. Od centra do Telepa 150-180 dinara. Od tih 180 dinara, koliko je gorivo, kolika je amortizacija a kolika zarada. Pa realno zaradi mooooozda 30-50 dinara cistih. Nemojte biti kivni na taksiste. Ko god misli da se tu dobra lova dize samo neka proba. Nije zabranjeno.

    Za ove sto kukaju kako ne mogu da nadju vozilo, predlazem : http://www.taksiproksi.com/ ...

    Nije reklama za sajt, nego je stvarno servis dobar i koristan za novosadjane. Zoves 8 taksi udruzenja istovremeno, a jos ne slusas Zdravka Colica i Gocu Trzan dok cekas taksi. Neprocenjivo. :)
  • taksi

    26.11.2012 13:09
    Cene u taksiju in NS
    Po ko zna koji put, al neko ne kapira baš brzo
    Cene u Novom Sadu formiraju taksi udruženja!

    Što je niža cena u taksi udruženju, više poziva to udruženje dobija mesečno.

    Više poziva = više taksista koji žele da rade u tom udruženju.

    Više taksista u udruženju = više taksi članarina, koje se daje mesečno tom udruženju.

    GAzde udruženja će spuštati cenu jedni drugima do besvesti, samo da bi preoteli/zadržali posao, NEMA SLOBODNOG TRŽIŠTA U NOVOM SADU!

    Vi i vlasnici udruženja imate jednu zajedničku stvar, a to je da gledate samo svoj interes.
    Zasvrbe Vas za nas i naše troškove.

    ali opet, dzaba ja vama sve ovo pričam, draže vam je da imate 20 dinara u dzepu više, nego da budete objektivni/solidarni/razumni....


  • Buon

    26.11.2012 13:09
    Cesto se vozim taksijem i opravdavam poskupljenje. Nije mi drago, naravno, ali je u najmanju ruku realno. Taksi je vrlo jeftin u NS. Jos kada se voze dvoje-troje, skuplja je karta za bus. Ovde je, kao i obicno kod nas, zamena teza. Taksi nigde u svetu nije prevoz za siroko stanovnistvo, niti socijalna kategorija, vec luksuz! Imate dovoljno novca, platite sopstveni prevoz od jednog do drugog mesta - i to je to. Ono sto meni smeta jesu nelegalni taksisti i njihovi krsevi od kola. Grad, da ima volje, rigorozno bi kontrolisao taksiste, pa da vidimo ko i kako radi. Time bi obezbedio gradjanima da se voze samo sa proverenim, legalnim taksistima, a njima bi izbacio nelojalnu konkurenciju, koja im krade hleb ali i omogucio da nabave bolja vozila. Mislim da je to cela prica oko taksija. Vrlo jednostavno i lako resivo. Tj, tako bi trebalo da bude.
  • 26.11.2012 13:08
    Radujem se sto ce malo bolje ziveti, ali ne mogu a da ne primetim da kad zovem taxi kazu nema slobodno vozilo prosetam do stajalista a kad tamo njih petoro iz istog udruzenja, kaze mi posle jedan nece bas svi da voze kad ih zovu da dodju ispred vrtic.Smeta mi i to da on kao taxista ima JPS pa zar vise taxisti ne moraju da znaju svaku ulicu u gradu, smeta mi i to sto ih ima ko pleve voze tako da se svi sklanjaju s puta, zauzeli delove puta prave divlja stajalista, i malo koji sudar u njemu ucestvovao taxista. Mora da se napravi red u tim udruzenjima da kad udjem u auto ne smrdi na duvan*barem to moze*,da voze oni koji stvarno od toga zive a ne odradi svoj posao pa posepodne malo da odvoza...tata pre podne sin poslepodne.Uvedite red pa moze start da bude i 200 din. ja bih se i dalje vozila.
  • korisnik taxi usluga

    26.11.2012 13:00
    niste mi jasni
    Citam svoj komentar jedno peti put zaredom i ne vidim nista lose u tekstu, ne vidim zlobe, nikakvu losu nameru niti losu misao. a opet sta vidim? Vidim da ljudi stiskaju "ne svidja mi se". Eto prosto ne znam dragi sugradjani sta se vama to ne svidja? Ocigledno ste previse dzangrizavi i obuzeti sobom da shvatite kako ima divnih ljudi na sve strane, a njih je muka vise uhvatila nego vas (nas) koji konzumirate taxi usluge. Njima je to uglavnom jedini prihod. Pa jadni oni ako im se kola pokvare, odakle da zarade? Sramota. Sve vas treba da je sramota. Ja uvek ostavim baksis taksistima ako imam i kazem: "danas ja vama a sutra neko meni, nek se para vrti. Imacu vise srece ako znam da sam nekog nagradila". Ne zelim vise da citam bilo kakve komentare ovde, posto vidim da ovde niko pozitivnog misljenja ne dolazi
  • Nikola

    26.11.2012 12:37
    dodatak
    Što znači u mesečnom pazaru moramo imati: platu 300€, održavanje 100€, štednju za sledeći auto 100€, pare za državu 120€, udruženje 50€, 30€ štednju za platu u toku godišnjeg, bar 20€ primanje za eventualno bolovanje, trećina pazara za gorivo ode i nešto sitno za obnove plaćanja stajališta, baždarenja taksimetra, probleme sa radio stanicom, gume itd.
  • zena jednog taksiste

    26.11.2012 12:36
    u prodavnici nema nista ispod 100 dinara
    Eh sad, jedna zena da vam kaze. Kuci sam sama sa detetom, nemam posao iako sam zavrsila fakultet, radim nesto privatno sto mogu, snalazim se dok mi je muz na ulici sa budalama, manijacima, narkomanima, dok mu pijani povracaju po kolima, ulaze mu Romi, smrdljivi nasi sugradjani a on treba da se smeska svima zbog 100 dinara. A svi oni idu od jednog coska do drugog. Niko skoro ne napravi ceh od 500 dinara dnevno pa sad da kazes uf al sam zaradio. Ja ga zovem svako malo, kad ces doci kuci, jesi li zaradio, ima li posla? On prvo kaze: Nisam ni za gorivo, e zaradio sam za gorivo i hleb, imam jos i za par stvari u prodavnici posalji mi spisak sta da kupim...
    I ja uredno saljem spisak: Mleko (100) pavlaka velika (100) jogurt od litre (100) hleb (50) kila banana (140), mer za pranje sudova, kiselina za ribanje wc, i td... i on dolazi kuci i kaze kupio sam samo ono sto mislim da je neophodno. I sutra ponovo jovo nanovo od nula dinara, pa ga musterije kritikuju sto nema sitno da vrati a on nema ni 50 dinara sve u ukupno u sebe. KAko vas nije sramota. Vi kukate ustvari vi koji imate i koji se vozite taksijem. Onaj ko nema taj ide autobusom. Izvolte pa idite gspom. Ja idem gspom jer moj muz radi 12 sati na dan da bi nam obezbedio nesto minimalno.
  • Nikola

    26.11.2012 12:30
    "Cene održavanja" za Novosađanina
    Mesečno se pređe 4000+ kilometara. Isključivo gradske vožnje. Znaš li da se u toku dana kvačilo stisne preko 2000 puta? I da, mesečno se obrne 80000 dinara, tačno. Jesi sabrao rashode o kojima sam pisao? Znaš li da sam prošli mesec dao 50€ za gume ( sva sreća samo dve, ostale mi dve od prošle zime, a da ne pričam da su na mom autu one najjeftinije dimenzije) i 90€ za servis plus pločice na kočnicama? Ovaj mesec ništa, a sledeći ide kvačilo 120€, opet kod mene je jeftinije jer je takav auto. Šta da kažu oni sa boljim autima? I sledeći mesec, pre NG moram opet servis. Pa kad vide klimave spone, pa kuglu na točku, pa suta ležajeve, pa ledeći mesec anlaser (znaš li da se dnevno taksi auto startuje preko 100 puta, koliko to puta to uradiš u pola godine? Znaš li pošto je plivajući zamajac za aute od 10 godina, znači srednja klasa, a menja se na do 80000km? Košta 500€ s rukama! Za Golf VI je 1300€! Znaš li kako se lupa vratima, znaš li da se u taksiju ne sedi, već se divlja, dernja, skače? Znaš da kad ulaze u auto njih troje, ODVALE i izgrebu ceo obod vrata? Matematika ti daje odgovor. I auto sa 7 godina garancije je samo nov auto, samo jednog ili dva proizvođača. Ne podleže svaki kvar garanciji, to znaš? Znaš li da u redovnoj garanicij (važi samo za nova kola, to znaš? A znaš pošto su nova kola i kako im pada cena - hoćeš da kupiš auto od 300000km koji je star 5 godina i plaćen 12000€, a za 8000? Ili ćeš ponuditi 4, ipak je bio na taksiju? Pa ČAK i tada - odakle 4000 uštede za sledeći?) cena servisa nije 60€ (samo ulje i filteri), već 160€?
  • 26.11.2012 12:21
    korisnik taxi usluga
    Ne mogu da verujem svojim ocima sta pisu moji sugradjani. Pa treba da vam je drago zbog toga. Neko je dobio povisicu. Ja znam jednog taksistu koji jednu baku nepoznatu staricu svake nedelje vozi za dz u kamenicu. Ko bi od nas to uradio dragi sugradjani. NIKO. AMA BAS NIKO. Ja znam taksistu koji nikad ne naplacuje prevoz majke i deteta iz Betanije. Ja znam taksistu koji je za novu godinu prvu voznju u 2012 odradio za dz. Znam taksiste koji svoja kola lickaju vise nego mi sami. Ja se sa sve i jednim taksistom sita ispricam, neko mi se pozali neko mi isprica neki fazon. Sa jednim taksistom sam se nasalila, citao je blic na stajalistu i ja ga pitam da li mogu da prelistam novine u toku voznje. Kaze on naravno moze. Ja rekoh: "jao niste odlepili nagradnu igru, mogu li ja za vas, eto sta sve dobijete delimo" Kaze on covek: "moze naravno". I ja rekoh:"dobili ste putnu torbu, kola i cd" Kaze on:" ma da kome jos treba troje kola" hahaha... Pa oni su sjajni ljudi i prijatni su ako ste vi prijatni prema njima. Ja iskreno nikad nisam imala problem ni sa jednim jedinim. Ako udjete nasmejani i kulturno se javite necete imati probleme ni sa jednim jedinim taxistom. A udruzenja koja drze do higijene i kola su crveni, red, nas taxi i jos par. Pa zovite samo njih, Nemojte zvati SOS taxi pa se zalite sto im se kola raspadaju. Ne zovu se dzaba SOS.
  • 26.11.2012 12:14
    Dosta_vise
    Neka se skoluju malo vise pa ce raditi nesto drugo. Ni zanat nije los, pa niko nece da radi jer je prljav posao.... Najlakse je poloziti voznju pa vozati taksi...
  • 26.11.2012 12:09
    Pera
    Ova vest treba da ide pod crna hronika
  • Tiberius

    26.11.2012 12:05
    cime su taxisti zasluzili da imaju garantovanu cenu rada kada je niko u srbiji nema?

    trebali su da uvedu obavezne standarde koje taxisti moraju da ispune (ispit, starost vozila, itd.) i cenu prepuste trzistu. pa neka radi onaj ko je najefikasniji.
  • Nikola

    26.11.2012 11:59
    O "nedelji" i noći
    Dotična gospođa je nedeljom kod kuće s porodicom, noću spava pored muža ili deteta. A taksista bleji po gradu. Da podsetim da u NS radnim danima u toku noći, a posle 1h nema besnog kera. Pa ni semafori svi ne rade, je l' treba da taksisti stoje na svakom ćošku? Sad će lepo noću da se plati viša tarifa, da znam zašto nisam u krevetu sa ženom i decom.
  • Nikola

    26.11.2012 11:55
    O "kulturi"
    Slažem se da ima idiota koji se ponašaju neprofesionalno. No, to je pitanje naših ljudi/vozača generalno i nema veze s taksijem. Da ne pominjem da stranke traže vozilo da im dođe bezmalo na noge. Drugačije neće. Pa pozivi za ulice na kojima se ne može stajati i čekati npr Grčkošolska, Miletićeva, Ilije Ognjanovića. Mi se sklonimo koliko možemo u stranu, ali opet ostaje tesno za prolaz. Ili je opcija da kažemo da nećemo na vožnju?
    Što se tiče komentara za kišu ili da nećemo da dolazimo posle "9h", problem je u strankama najviše. Kad je kiša, gospoda zove taksi i pošto je kiša, on dok čeka maše svim taksijima u prolazi, pa ako neko stane - stane. On sedne, ja dođem i izvisim za vožnju. Pa nazad na stajalište, na novih pola sata čekanja. I zato se taksisti ne javljaju osim ako nisu baš blizu. Dalje oko kiše: gužve su tada u saobraćaju velike i ne može se proceniti da li ćeš negde stići za 2 ili 12 minuta, pa se veoma biraju vožnje. Verujte, specifičan je posao i tu 2+2 nisu četiri uvek.
  • Novosadjanin

    26.11.2012 11:54
    cena odrzavanja
    hahaha 100e/mesec odrzavanja znaci vi mesechno predjete 15000km *52dinara a gde je start...lepo se zivi 800000/mesec obrne jedan taksi? Ako menjate vozlila na 5 godina kako kazes onda bas i nema crkavanja ako jedva zarati 300e kako neki kazu znaci da mesechno rpedjete 1000km, znaci auto sa 7 godina garancije bi vam bio extra imali bi 7 godina dzhabe popravke za 100e/godinu servis. Odlucite se za jednu pricu a ne tako da suketate. Smesno je da postoji minimalna cena, pa to nigde ne postoji ni za jedan proizvod na svetu!!
  • 26.11.2012 11:37
    @Obrad - Kome se ne svidja taksi
    Dopada mi se tvoja trzisna logika. Ponuda spram potraznje, cene diktira trziste, uvek sam za. Samo mi nije tu jasno gde se uklapaju zahtevi ovih privatnika da im drzava propise minimalnu cenu. Stavi brate koliku hoces, ako ima ko ce voziti za manje, to znaci da mu se i manje isplati. Lepa su bila vremena pre nekoliko godina, kad ste kupovali stanove za godinu-dve taksiranja... sad treba nekoliko godina da se radi, pa se bunite...
  • goran NS

    26.11.2012 11:28
    neka od tih para "TAXISTI" nauce malo opšte kulture i kulture u vožnji. MIlim da im je to IZUZETNO potrebno jer su najgori i najbahatiji vozaci. Stanu gde hoce, stoje koliko hoce, samo sebi "naprave" stajalicte na sred ulice i onda ti obilazi preko pune linije ispred pandura .....
  • Nikola

    26.11.2012 11:21
    Shvatite, da bi taksi bio rentabilan posao, u pazaru moraš imati platu, održavanje, sledeći auto, udruženje, državu, plaćen godišnji, eventualna bolovanja i gorivo.
    Pitam ja sve koji kude ovo: da li imate neku zaradu kad ste na godišnjem? Taksista nema. Da li imate neku zaradu kad ste na bolovanju? Taksista nema. Da li svakih 5 godina morate da izdvojite nekoliko hiljada eura za sledeći auto, da uložite ponovo u posao? Taksista mora. Da li plaćate mesečno 50€ da imate posao? Taksista plaća. Da li zaposleni u firmama imaju rashode kao taksista? Taksista stoji na stajalištu pola sata ili sat, pa onda ode na vožnju od 100-120 dinara sa 1, 2, 3 ili 4 stranke. Za jednog je to 100 dinara, za dvoje 50, za troje 30, za 4 25 dinara! Taksista svaka dva meseca daje 100€ minumalno na REDOVAN servis! Vrednost uloženog mu opada! Ima kolega koji su dali 10 i više hiljada eura za lizing za auto. Taj auto za 5 godina ne vredi ni 4000€!!! Gde je izgubljeno, odakle za sledeći takav auto? I naravno da sledeći košta 4000, pa kad se taj raspadne i proda se za 2000, sledeći ne može da bude bolji od 2000€ vrednosti! Državi svaki mesec od pazara ide 120+€! Kvarove da ne pominjem, a svemu cena raste! Zamislite da kupite neki lokal i radite, a onda nakon 5 godina morate da kupite sledeći, a ovaj prodate za trećinu kupovne cene? A tu nema troškova za auto... Nije to nekretnina!
  • Gorana

    26.11.2012 11:14
    Cena
    Zakon ponude i potražnje će pokazati ko je u pravu. Kada im se niko ne bude vozio, pristaće da voze i po ceni autobuske karte. A što se tiče kvaliteta usluga, poprilično su bezobrazni, vozila su prljava, unutra smrdi, o tehničkoj ispravnosti ne smem ni da posmilim. Ipak za taksistu nije potrebno da imate diplomu nuklearnog fizičara. Spram uloga i dobit. Žalosno je samo što smo kao država na niske grane spali, da obična raja od poštenog posla nema zaradu. Tržište će ih na kraju samleti.
  • Obrad

    26.11.2012 10:50
    Kome se ne svidja taksi
    neka ide autobusom za 50 dinara. A kome se ne svidja ni autobus pa neka ide peške kad je tako pametan. Cena treba da bude i veća. Taksi je luksuz, nije hleb.
  • Taksista

    26.11.2012 10:43
    Sramota
    Pitam sve koje pljuju po taksistima i poskupljenju. Da li znaju da 80 % taksista u Gradu nema odakle da plati doprinose i
    nema overenu zdravstvenu knjizicu, kao ni njihovi clanovi porodice u koje se ubrajaju i deca, jer se gospoda voze za 100 dinara u drzavi u kojoj litar goriva kosta 160 dinara, automehanicarski radni sat 1500 din...
    To je oko 1400 porodica bez zdravstvene zastite. Kako Vas nije sramota.
    LSV i DS su od taxista napravili socijalne slucajeve kao i od milon drugih gradjana.
    Podrska Aleksandru Vucicu i cekamo da Rodni dodje na red.
  • olly

    26.11.2012 10:34
    voznja
    Da, da svaka čast....Ne voze posle tri kapi kiše, ujutru u 9 ih je nemoguće dobiti a dremaju na taxi stajalištima , nedeljom posle 22h Bože sačuvaj-pre bi našao taxi u nekom selu...još treba i da ih sažaljevam? za šta? što neće da habaju auto? ma nemoj...neka odu malo do drugih gradova-Bg, Niš,Kragujevac da vide kako se ljudi otimaju za putnike u bilo koje doba dana i noći i u bilo kojim vremenskim uslovima...sramota....ne za cenu, nego za uslugu...
  • P-P

    26.11.2012 10:31
    Ma mora da ste zavrsili neki taksi fakultet na FPN-u !?!
  • Ekotaksi

    26.11.2012 10:26
    Taksi in NS
    Sitna boranija me ne može iznervirati danas :)
  • NS

    26.11.2012 10:26
    Nigde pameti
    Gradonacelnik (nadam se vrlo brzo bivsi): "cena taksi prevoza ne može da bude ista kao u gradskom prevozu". Minimalna cena taksi prevoza je bila 100 dinara. Karta u autobusu je 50 dinara. I to je ista cena?! A da ne govorimo o kvalitetu vozila pojedinih taksista!
    Sve je poskupelo od dolaska Vucevica i Bokana na vlast - vrtic, grejanje, cistoca, gradski prevoz, a sada i taksi. A bahate se uzas zivi - sluzbenim vozilom do familije u Trebinje, otvaranje kabineta direktora, silna zaposljavanja u javnim preduzecima... I mi cemo to (opet) da trpimo?! Sto je najgore, hocemo...
  • korisnik taxi usluga

    26.11.2012 10:23
    konacno i oni da poskupe
    S obzirom na to da je sve poskupelo vec sesnaest puta bio je red da i taxi poskupi. Naravno mozda ce imati manje posla ali ce manje habati auto a mozda ce isto zaradjivati. Svaka cast. Medju njima ima meni dragih prijatelja, medju njima ima mnogo visoko obrazovanih koji su se odlucili da rade kao taksisti a ne da ostanu kuci na grbaci svojih roditelja. Medju njima ima i dobrih i losih kao i u svakoj firmi ali su zasluzili da ih narod malo vise ceni i da ih vise placa. Bravo!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna